dilluns, 12 de juny del 2017

VALORACIÓ DEL PROJECTE POETES A LES AULES



VALORACIÓ DE SHARON MCDONALD CARRILLO

Aquest projecte m'ha agradat molt. Penso que ha sigut molt bonic i ha tingut molt d'èxit, perquè d'entrada pensàvem que no vindria cap poeta o pot ser només un o dos, i en canvi, van venir set poetes i una poeta ens va enviar una gravació ja que no podia venir.

En el meu cas  em va tocar la poeta Lala Blay i la veritat és que em va fer molta il·lusió el que em va dir al correu, se sentia agraïda i molt afortunada que la convidés. Em va agradar molt que vingués i també els poemes que va llegir. Per a mi és molt bona escriptora i és molt profunda.

El dia que van venir; vam presentar cadascú el  nostre poeta  o la nostra poeta. Els escriptors i escriptores van llegir els seus poemes, i també van explicar aspectes importants sobre la seva vida i sobre com i quan van començar a escriure. Va ser un matí molt emocionant, tot ple de poesia.

Penso que seria interessant que els alumnes que facin 4t d’ESO  els propers anys també puguin fer projectes tan entranyables com aquest.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada